Firmy zakładające swoje sklepy internetowe w dużej mierze korzystają z platformy PrestaShop.

Dowiedz się na czym polega ta platforma e-commerce oraz jakie są jej zalety.

 

PrestaShop, pomoc dla sklepu internetowego

Prowadzenie sklepów internetowych może okazać się dla wielu wyzwaniem. Należy mieć zakres wiedzy również z zakresu organizacji systemu w sieci.

W sklepie internetowym ważne jest posiadanie profesjonalnych narzędzi, które pozwolą usprawnić pracę strony zarówno dla nas jako właściciela jak i klienta.

PrestaShop to darmowa platforma, przez którą stworzymy profesjonalny sklep internetowy, w którym będziemy mogli wystawiać swoją ofertę sprzedaży.

Jednak żeby sklep PrestaShop dobrze działała musimy mieć wykupione do niego dodatkowe moduły. Dopiero one faktycznie pozwolą poruszać się po systemie. Nie mniej jednak, dzięki nim zyskamy wiele pomocnych narzędzi, które będą przekładały się na jakość naszej pracy.

Korzystając z najnowszego wydania możesz mieć pewność, że zyskasz dostęp do profesjonalnie opracowanych ulepszeń. Co więcej, dostępna jest po polsku aktualizacja każdej wersji.

Zalety PrestaShop

PrestaShop została zaprojektowana w taki sposób żeby jak najbardziej ułatwić prace swoim klientom. Platforma jest bardzo prosta i intuicyjna, dzięki czemu nie potrzebujemy zbyt dużej wiedzy na podstawowych płaszczyznach. Wystarczy trzymać się określonych wskazówek.

Potrzebna w działaniu sklepu pomoc jest wciąż opierana o najnowsze trendy w branży. Platforma udoskonala się i wciąż rozwija.

Za jej pomocą nie tylko usprawnisz samo działanie Twojego sklepu, ale również możesz optymalizować witrynę i zwiększyć widoczność w wyszukiwarkach Google.

System jest wydajny i dzięki stałemu nadzorowaniu jego pracy nie zacina się, a problemy techniczne wynikające z jego funkcjonowania są na bieżąco usuwane.

PrestaShop udostępnia dużą ilość szaty graficznej pod strony. Domyślny szablon danej wersji może zostać zasugerowany w oparciu o Twoje potrzeby. Każda z nich jest responsywna, klient Twojego sklepu będzie mógł dokonać zakupu przez komputer oraz inne urządzenia mobilne.

Moduły uzupełniające standard platformy są uniwersalne i pozwalają na dostosowanie wyglądu oraz funkcjonowanie strony ze sklepem internetowym do naszych potrzeb.

Gdzie zgłosić się z problemami?

W sytuacjach awaryjnych warto skorzystać z opcji “PrestaShop pomoc techniczna”.

W ramach pomocy technicznej masz 30 dniowe wsparcie, a w nim m.in video kurs, który krok po kroku przeprowadza przez najnowszą wersję, udostępnia aktualizacje, wskazówki odnośnie prowadzenia sklepu przez platformę, doraźną pomoc przy problemie, instalację modułów, a także wykonanie kopii zapasowych.

Wejdź na stronę x13.pl i dowiedz się jakie jeszcze zakresy obejmuje wsparcie techniczne.