termosy reklamowe

Czy termosy reklamowe są dobrymi gadżetami marketingowymi?

Gadżety reklamowe są doskonałym sposobem na to, aby zapaść w pamięć potencjalnych klientów czy też nagrodzić obecnych klientów lub pracowników. Lista możliwych gadżetów reklamowych jest obecnie ogromna, a cały czas się powiększa. Swoje logo lub nazwę firmy można aktualnie z łatwością umieścić na tak szerokiej gamie produktów, że trudno się zdecydować, co wybrać.

Niektórzy preferują bardziej klasyczne rozwiązania, takie jak różnego rodzaju gadżety biurowe (notesy, długopisy, pióra), inni stawiają na rozwiązania bardziej unikalne, aby wyróżnić się z tłumu. Do tej drugiej kategorii należą termosy reklamowe. Czy są one dobrymi gadżetami marketingowymi? Sprawdź!

Dlaczego warto zainwestować w termosy reklamowe?

Zimna kawa czy herbata to doskonały sposób na zepsucie wrażeń z wielogodzinnej wycieczki. Dla kontrastu, możliwość rozgrzania się gorącym napojem podczas przechadzki po lesie czy długiej jazdy samochodem powinna znacznie poprawić nam nastrój. Nie bez powodu termosy cieszą się tak dużą popularnością – są to po prostu niezwykle użyteczne gadżety, a jeśli mowa o sprzęcie wysokiej jakości, to również bardzo skuteczne.

Termos prędzej czy później przydać się może każdemu. Na wyjazd na łono natury, dłuższą wycieczkę, dojazdy do pracy i nie tylko. Nawet, jeśli ktoś już ma jeden własny termos, kolejny mu nie zaszkodzi –  może być wykorzystywany zamiennie, a nawet zastąpić ten już posiadany. Warto wskazać, że termosy reklamowe występują w różnych rodzajach i kształtach, więc można na przykład postawić na elegancki, minimalistyczny mały termos, bądź też wybrać duży termos w sam raz dla fanów tematyki survivalowej.

Nie tylko jest duża szansa, że ucieszymy obdarowywaną osobę, ale dzięki logo umieszczonemu na termosie również zyskamy dodatkową przestrzeń reklamową. Termosy reklamowe będą szczególnie ciekawym dodatkiem do prezentów świątecznych dla pracowników i klientów, aczkolwiek nie tylko – tak naprawdę przydają się one w każdym momencie roku, ponieważ nawet w lato gorące napoje prędzej czy później stygną, a dzięki termosowi można temu zapobiec na długie godziny.

Termos sprawdzi się w każdej branży

Niezależnie od tego, co sprzedajemy lub oferujemy, a także czym zajmuje się dany klient, termos powinien być dobrym, uniwersalnym prezentem. To dobre rozwiązanie na praktycznie każdą okazję, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę, że kolor czy kształt termosu możemy dopasować do swoich wymagań.

W zależności od pojemności i kilku innych kwestii, termosy reklamowe są dostępne w różnorodnych cenach, w związku z czym każda firma powinna być w stanie znaleźć taki model, który będzie w jej zasięgu finansowym.